Μοιραστείτε το
Οι ιδιοκτήτες της TeGaia Κτήμα Κυριακούλη στους 30under30 του Forbes
Στις 26/10 κυκλοφόρησε η ελληνική έκδοση του Forbes Greece με τη λίστα «Οι 30 πιο επιτυχημένοι κάτω των 30» και είμαστε απίστευτα περήφανοι που οι ιδιοκτήτες μας κατέχουν μία θέση στη λίστα αυτή!
Συγκεκριμένα το άρθρο:
“Τα αδέρφια Γιώργος και Άγγελος Κυριακούλης είναι συνιδρυτές και ιδιοκτήτες της εταιρείας TeGaia – Κτήμα Κυριακούλη.
Κατά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού το 2020, μια περίοδο αβεβαιότητας και διαρκών προκλήσεων, ενώ ακόμα δεν είχαν ολοκληρώσει τις σπουδές τους, πήραν την απόφαση να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Πατώντας σε γνώριμα εδάφη, αξιοποίησαν την οικογενειακή τους παράδοση στην αγροτική παραγωγή και δημιούργησαν την εταιρεία τους με όραμα την ποιότητα και την ασφάλεια στα τρόφιμα.
Με στόχο να συνδέσουν την ποιότητα των αγροτικών προϊόντων με ένα ισχυρό brand, επικεντρώθηκαν στο μήλο Τριπόλεως Ντελίσιους Πιλαφά, ένα τοπικό προϊόν με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλούσια ιστορία, που φέρει την ένδειξη ΠΟΠ (Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης). Αναγνωρίζοντας την αξία αυτού του προϊόντος, επένδυσαν σε branding, σύγχρονες εγκαταστάσεις και μηχανήματα, ενώ φρόντισαν οι δραστηριότητές τους να σέβονται το περιβάλλον, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη βιωσιμότητα και στην προστασία της φύσης.
Από το 2020 έως σήμερα, έχουν καταφέρει να προωθήσουν το μήλο Ντελίσιους Πιλαφά σε όλη την Ελλάδα, τοποθετώντας το προϊόν τους στις μεγαλύτερες αλυσίδες supermarket της χώρας και τροφοδοτώντας μεγάλο μέρος της χονδρικής αγοράς.
Το 2023, μετά την πανδημία, οι ιδρυτές της TeGaia – Κτήμα Κυριακούλη, αναγνώρισαν την ευκαιρία να πρωτοπορήσουν ακόμα περισσότερο. Δημιούργησαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, μέσω του οποίου εμπορεύονται απευθείας τα προϊόντα που καλλιεργούνται στις εκτάσεις του κτήματος. Έτσι, εφαρμόζουν το μοντέλο «farm-to-table» στην πιο άμεση και ουσιαστική μορφή του. Αυτή η επένδυση έχει αποδώσει «καρπούς», καθώς μέσα σε μόλις ένα χρόνο από το λανσάρισμα της πλατφόρμας, έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 2.000 παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα.
Οι δύο συνιδρυτές, συνδυάζοντας ακαδημαϊκή κατάρτιση και επιχειρηματική διορατικότητα, δημιούργησαν ένα ισχυρό brand στον τομέα της αγροτικής παραγωγής. Η στρατηγική τους ενσωματώνει καινοτομία, βιωσιμότητα και επιχειρηματικό πνεύμα, κατατάσσοντας την εταιρεία τους ως πρότυπο στην τοπική και εθνική αγορά. Οι ίδιοι αναφέρουν ότι η πρωτοπορία, η δέσμευση στην προώθηση υψηλής ποιότητας τοπικών προϊόντων και οι επενδύσεις στην καθετοποίηση της αγροτικής παραγωγής καθιστούν την TeGaia υπόδειγμα επιχείρησης.”